Często zadawane pytania
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Ponieważ drukowanie na żądanie zajmuje 1–2 dni robocze, a wysyłka 1–3 dni, Twoje zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w ciągu 2–7 dni roboczych.
Czy mogę anulować zamówienie?
W przypadku anulowania lub zmiany rezerwacji prosimy o natychmiastowy kontakt pod adresem hello@thepostersquare.com .
Jeżeli druk nie został jeszcze rozpoczęty, spełnimy Twoją prośbę. Dołącz szczegóły zamówienia, aby uzyskać szybką pomoc.
Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, powiadomimy Cię e-mailem ze wszystkimi szczegółami wysyłki, w tym numerem przesyłki.
Skąd wysyłane są zamówienia?
Nasze zamówienia realizujemy poprzez sieć 130 strategicznie zlokalizowanych studiów poligraficznych w 32 krajach. Sieć ta zapewnia sprawną i szybką dostawę, jednocześnie zwalniając Cię z jakichkolwiek opłat celnych i podatków importowych.
Otrzymałeś uszkodzone zamówienie?
W przypadku wszelkich przedmiotów, które dotarły uszkodzone, napisz e-mail hello@thepostersquare.com ze zdjęciami przedmiotu i opakowania oraz numerem zamówienia. Określ, czy wolisz wymianę, czy zwrot pieniędzy.
Masz inne pytania dotyczące swojego zamówienia?
Jeśli masz pytania związane z zamówieniem, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila.